Gå til innhold
Arkivverket

[#9080] Får ikke frem alle meldingene i gruppen


Gjest Roald Hjelmeland
 Del

Recommended Posts

Gjest Roald Hjelmeland

Når jeg står for eksempel i brukarforumet, gruppen Hordaland, og ønsker å se de neste meldingen i samme gruppe. Går til nedtrekksmeny ”Vis”, å velger ”neste 20”, for å få frem de neste meldingene. I stedet for å få frem de neste 20 meldingene blir jeg sendt til gruppen generelt! Er dette slik det skal være? Det må jo være flere meldinger i gruppen enn de første som kommer frem.Mvh. Roald Hjelmeland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Tysland

Har det samme problemet når jeg bare vil se noe ang. Vestfold. Ser de 20 første, men deretter kommer samtlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Inger!Du ser vel som meg bare 18 meldinger i gruppen Vestfold? Flere er det ikke foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Tysland

Neida Ketil,I dag får jeg bare opp 12 (tolv), og jeg har en venninne som prøvde for et par uker siden. Hvor mange hun fikk opp tellet vi ikke, men DET var mange

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Tysland

Har oppdaget feilen jeg gjorde. Glemte at jeg var på arkivforum isteden for brukerforum. Beklager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.