Gå til innhold
Arkivverket

[#9095] Skifte etter Lars A. Andersen død i Manger i 1890?


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Står det noko i skiftet etter Lars A. Andersen kvar arvingane hans budde? Eg er på leiting etter kvar sonen hans Mons Andreas budde på dette tidspunktet. Lars A. Andersen født på Marøy i Manger sogn ca 1810 og døydde i Manger i 1890. I fall Mons Andreas ikkje er nemnd, kven er då nemnd som arvingar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Dødsmeldingen sier at Lars Andersen Nedre Manger, Pladsmand, døde 23. november 1890, og om arvingene står det: 'Ægtefælle, myndige Livsarvinger, endel Frav.'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Er det nokon stader der ein kan finna ut kor to av barna til Lars A. Andersen busatte seg? Dottera Gjertine Gurine var mi oldemor så den er grei, men Marie Martine utvandra til USA uten at eg veit kor. Sonen Mons Andreas og hans familie har flytta frå Bergen (Korskirken sogn) i perioden 2. juni 1873 - folketeljinga i 1875), men kvar kan eg finna desse igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Når eit skjema skifter karakter; frå å vera stilt til arkivet og til å bli til brukarane generelt er det lurt å oppretta eit nytt tema i brukarforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.