Gå til innhold
Arkivverket

[#9100] Heia Ballangen / Lyngen


Gjest Sigrid Svendsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sigrid Svendsen

Er det noen som vet noe om Antona(e) Mathilde Abrahamsen f.i Lyngen 18.09.1887. komf.1903.Hun kan også ha skreve seg for Vilhelmsen da faren het Abraham Vilhelm Johannesen, moren het Marie Magdalene Andersdatter.Det sies at Antona skal ha bosatt seg i Ballangen.Kan ikke finne at hun er gift eller død i Lyngen. Er det noen som har ideer til hvordan man kan oppspore henne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

I 1900 finnes en Abrahamsdatter på Skarvdal. Det sannsynlige er vel at enten het hun Abrahamsdatter eller Johannesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigrid Svendsen

Hei Berit. Takk for svaret. Jeg har også funnet dette og det er nok min Antona. Hun var søster til min bestefar og han tok navnet Vilhelmsen som voksen. Foreldrene deres døde tidlig og de ble satt bort på hver sin gård hos familie og kjendte.Problemet er at jeg skulle så gjerne vite hvor hun ble av etter komf. og om hun event. fikk barn. Noen i fam. sier at hun bosatte seg i Ballangen, det er alt vi vet.Glad for alle tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.