Gå til innhold
Arkivverket

[#9128] Noen linker til sider som denne i New York????


Gjest Karin Langaard
 Del

Recommended Posts

Gjest Karin Langaard

Hei igjen. Dere er jo så hjelpsomme å flinke, så nå har jeg fått tilbake lysten på min leting igjen.. Har i lang tid lett i usa etter min mors tante som ingen hørte fra etter krigen. Har hatt kontakt med Vesterheim genealogical center, men uten resultat. Men nå fant jeg akkurat noe å jobbe videre på. AGATHE ERIKS. REISTE 08.10.1909 , TJ.P. , ug, til New York, medbrakte penger 10.- , Agent Kjerschow, Skip Hellig Olav, frakt 157.- , formål bedre fortj.Så hvis noen kjenner noen bra linker så har jeg kansje muligheter til å finne etterkommere. Har hørt hun giftet seg med noe som likner på Jim Bedford/bradford eller noe i den duren,Taxisjåfør,døde i bilulykke, to barn Ben og Alice muligens. Sønnen døde mest sannsynlig i vietnam.krigen. Hilsen Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N B Macdonald

Og sjå 'tema'-nr. 9107. Gode framlegg der. Få med det meste av det som du skreiv her + alderen på dama. Sei frå om du treng hjelp med engelsken. Lukke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Nå var det vel sønnen Ben som evt. døde i Vietnam, litt langt å kjøre taxi dit for James... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Du finner forresten Agathe på Ellis Island om du søker på Agnthe Ericksen (ja, de har skrevet det slik, ullhuene) Hun er oppført som 9 år i indexen, men på original-manifestet er hun 19. Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.