Gå til innhold
Arkivverket

[#9138] Utskrift av anetavler?


Gjest Heidi Lyshol
 Del

Recommended Posts

Gjest Heidi Lyshol

Jeg bruker Brother's Keeper og er fornøyd med alt - bortsett fra utskriftene. Vet noen om et program som kan printe ut store anetavler - gjerne av typen anesirkel e. l., med så mange generasjoner som mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Hildal

Family Tree Maker (amerikansk) får til dette, i alle fall for inntil 30 generasjonar. Du finn henvising til dei på DiS si programtest side.Helsing Knut Hildal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elisabeth Aarseth Langholm

Jeg brukte fri versjon Gedpage til store filer Men oppdaget at den er ikke helt trygg Derfor er jeg nå intens ute etter et prgram som lager filer på mer enn 30000 personer , som fjerner alle data på levende , også ekteskapsdatoene Jeg bruker GedHTree til små ged og den gjør som den skal Men har hatt planer om å legge ut alt jeg har sanket , men med et program som sagt klart takler også å fjerne ekteskapdatoene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Jørgensen

Heidi Du sier ikke hvilke utskrifter du er minst fornøyd med. Du sier heller ikke hvilken versjon du bruker av programmet, bk5 eller bk6 Du finner norsk hjemmeside på http://home.online.no/~otjoerge/bk/ Kan du ikke i tillegg sende meg noen ord om hva du savner mest. Det hjelper ikke så mye å si at man ikke er førnøyd. Ønskene må formidles til produsenten og han er ikke tilstede her på Brukarforum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Lyshol

Ålreit, da!Jeg bruker BK 6, betalt og registrert, og i følge bruksanvisningen er de største aneutskriftene (den med bokser) man kan skrive ut på 9 generasjoner. Dette kommer ut på en hel haug med A4-ark som kan tapes sammen til en lang, ulenkelig papirrull.Dette er ikke nok. Jeg vil ha flere generasjoner, og helst noe som setter opp aner som på de gammeldagse slekssirklene. BK er IKKE bra nok, jeg vil ha en anbefaling på et bedre program jeg kan kjøpe og bruke til fine utskrifter. Å fylle ut trykte anesirkler for hånd har jeg liten lyst til.BK lager fine rapporter, men jeg vil ha en plansje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.