Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Tone Tjensvold Barstad

[#9161] Almgård

Recommended Posts

Kjenner noen til etternavnet Almgård i Norge. Jeg søker etter Astri Almgård f. Tjensvold i Stavanger og hennes mann Sigbjørn Almgård. Disse levde i 1943. Finner ingen med navnet Almgård!!! Er dette kanskje svensk?? Kan noen hjelpe meg?? Meget takknemlig for hjelp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver igjen!! Har noen hørt om Almgård i Norge, enten som gård eller etternavn??? Meget takknemlig for svar!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gir ikke opp!!! Kan noen hjelpe meg?? Meget takknemlig for tips! mvh Tone

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Magne Pettersen

Hei.Vis du sender en SMS til 2003, og skrvier følgende : Tlf Almgård, så får du opp et treff i hvertfall Kanskje en ide å søke i telefonkatalogen oxo..Lykke til vidre :)Mvh. M. Pettersen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Ingen treff i telefonkatalogen på nett, ei heller treff på Almgård/Almgaard i skattelistene for 2000, eller i 'dødsfall i Norge'-databasen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Knut Bryn

Almgård og Almegård ser ut til å være et sjeldent navn i Norge (bare to-tre personer i dag), men et langt mer utbredt navn i Sverige og Danmark. Da er det vel rimelig å tro at Sigbjørn Almgård eller hans far kom fra Sverige eller Danmark?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.