Gå til innhold
Arkivverket

[#9170] Ingebrigt Danielson - Luster til Rødøy 1851 ??


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ingebrigt Danielson, fødd på Høyeim i Luster 27.11.1830, fekk i 1851 presteattest for å flytta til Rødøy i Nordland.Eg finn han ikkje att nokon stad, korkje i vigsleprotokollane i Nordland eller i 1865- teljingi. Kan han ha forulukka på fiske? Har nokon vore borti dette namnet??Med hjarteleg takk for hjelpi!Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

Jeg fant en Engebret Danielsen som tømmerhugger i Åmot, Hedmark. Alderen (37 år) skulle stemme ganske bra, men som fødested er ført 'Aamot'. Det virker jo ikke som dette er riktig mann, men kanskje verdt å sjekke for sikkerhets skyld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Engebret Danielsen i Åmot, Hedmark er nok identisk med Embret Danielsen, fødd i Åmot 18.9.1828 som son av Daniel Embretsen og Marthe Jensdatter (kjelde: FamilySearch). So, eg trur me lyt attende til Nordland.... Eller kan 'min' Ingebrigt vera utvandra til Amerika? So langt finn eg ingen i 1880-teljingi som høver...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ottar Solberg

Det utvandra ein Ingebrigt Danielson til Amerika i 1861 frå Hagenes i Luster, men dette er kanskje ein annan Ingebrigt Danielson?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Ingebrigt Danielson Hagenes (i Amerika kjend som Ingebrigt Brickson) (1853-1924) er ein annan person og diverre ikkje i ætt med den etterlyste Ingebrigt Danielson.So, 'back to square #1'!Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

Jeg ser nå at Steinar Lines har gjort en kjempejobb med avskrift av kirkebøkene for Rødøy 1820-1901 og lagt alt sammen ut på nettet. Ingebrigt Danielsen er det derimot dårligere med. Jeg kan ikke finne spor av ham i Rødøy, hverken blant viede eller begravede eller som far til noen barn. Han har sannsynligvis lagt om på planene, skjønt han kan jo ha bodd i Rødøy noen år uten å satt spor etter seg i kirkebøkene.Men hvorfor skulle Ingebrigt akkurat til Rødøy? Var det noen slektninger av ham eller bygdefolk han kjente som hadde bosatt seg der? Jeg spør fordi dette kanskje kunne si noe om hvor i Rødøy han hadde tenkt seg. Dette ville evt. gjøre det lettere å lete i bygdebøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Diverre, Ingebrigt Danielson var nok ein 'einsleg ulv'. Eg kjenner ikkje til at han hadde nære slektningar som fór til Nord-Noreg so tidleg, men sjølv om foreldri hans var bufaste husmannsfolk i Luster, var han delvis av 'omreisande' opphav, og då er vel sjansane større for at han sjølv kan ha vore meir 'mobil'!?Eg vonar framleis at opplysningar om Ingebrigt kan dukka opp, ein eller annan stad...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Birger Forsmo

Hei. Jeg har en Ingebrigt Danielsen i mine notaer, men ingen fødselsdatoer på han. Men derimot har jeg hanns sønn som er født i Lurøy. Det er disse: Benjamin Andreas INGEBRIKTSEN, I521, M ————————————————————————————————————————————— Født Dato: 1856 Født Sted: Luroy, Nordland, Norway Far: Ingebrigt DANIELSEN, D542, MPartner: Elen Anna Sophia Norum JOHANSDATTER, J523, F Født Dato: 27 jun 1853 Født Sted: Kvalvik, Rødøy, Nordland, Norway Døpt Dato: 2 OCT 1853 Far: Johan PETTERSEN, P362, M (1837-) Mor: Christine Johanne NILSDATTER, N423, F (1825-)Barn: Christian Parelius Norum, M (1874-) Inga Johanna Meier, F (1876-) Bergine Pedrikke Meyer, F (1879-) Edvard Benjamen Lund, M (1881-) Adolf Severin Bang, M (1885-1995) Ole Berger Bang, M (1888-1995) Ingbert Antonius Kyrre, M (1891-1995) Knut Karolius Dahl, M (1893-1995)(2) 1.1 Christian Parelius Norum BENJAMINSEN, B525, M ————————————————————————————————————————————— Født Dato: 23 jun 1874 Født Sted: Kvalvik, Rodoy, Nordland, Norway(2) 1.2 Inga Johanna Meier BENJAMINSDATTER, B525, F ————————————————————————————————————————————— Født Dato: 16 sep 1876 Født Sted: Kvalvik, Rodoy, Nordland, NorwayPartner: Johan Peder Martin JENSEN, J525, M Født Dato: 28 aug 1870 Født Sted: Luroy, Nordland, Norway Far: Jens THOMASSEN, T525, M (1826-) Mor: Gisken Birgitha Rode JOHANESDATTER, J523, F (1850-)Barn: Alfrida Kanutte Amanda, F (1898-1995) Georg Edvin Bang, M (1900-1995) Jenny Iverine Jorde, F (1902-1996)(2) 1.3 Bergine Pedrikke Meyer BENJAMINSDATTER, B525, F ————————————————————————————————————————————— Født Dato: 5 mar 1879 Født Sted: Kvalvik, Rodoy, Nordland, Norway(2) 1.4 Edvard Benjamen Lund BENJAMINSEN, B525, M ————————————————————————————————————————————— Født Dato: 14 jun 1881 Født Sted: Kvalvik, Rodoy, Nordland, Norway(2) 1.5 Adolf Severin Bang BENJAMINSEN, B525, M ————————————————————————————————————————————— Født Dato: 2 jan 1885 Født Sted: Kvalvik, Rodoy, Nordland, Norway Død Dato: BEF 1995, Alder: 109(2) 1.6 Ole Berger Bang BENJAMINSEN, B525, M ————————————————————————————————————————————— Født Dato: 7 apr 1888 Født Sted: Kvalvik, Rodoy, Nordland, Norway Død Dato: BEF 1995, Alder: 106(2) 1.7 Ingbert Antonius Kyrre BENJAMINSEN, B525, M ————————————————————————————————————————————— Født Dato: 19 feb 1891 Født Sted: Kvalvik, Rodoy, Nordland, Norway Død Dato: BEF 1995, Alder: 103(2) 1.8 Knut Karolius Dahl BENJAMINSEN, B525, M ————————————————————————————————————————————— Født Dato: 4 aug 1893 Født Sted: Kvalvik, Rodoy, Nordland, Norway Død Dato: BEF 1995, Alder: 101Er det denne familien du leter etter? mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Takk til deg, Birger, for interessant innlegg om Ingebrigt Danielson.Eg har i kveld studert diverse folketeljingar og er komen til den konklusjon at Benjamin Ingebrigtson neppe kan vera son til den Ingebrigt Danielson som eg leiter etter og som var barnefødd i Luster i Sogn.1900 teljingi syner at Benjamin var fødd i Lurøy i 1856, men i 1875 kjem det fram fødselsåret 1844, og går me attende til 1865, finn me denne huslyden på Alderen i Lurøy:Størker Johansen Husf. g Gbr. Leilænding og Fisker 1828 Lurø PræstegjeldJacobie Danielsdatter hans Kone g 1820 Lurø PræstegjeldSara Størkersdatter deres Datter ug 1859 Lurø PræstegjeldJohanne Størkersdatter deres Datter ug 1862 Lurø PræstegjeldBenjamin Ingebrigtsen ug Tjenestekarl 1847 Lurø PræstegjeldIsach Isachsen ug Tjenestekarl 1850 Lurø PræstegjeldAnne Andersdatter ug Tjenestepige 1845 Lurø PræstegjeldMaren Larsdatter ug Tjenestepige 1799 Lurø PræstegjeldJohan Andersen hans Fader e Føderaadsmand 1796 Lurø PræstegjeldKaren Johansdatter hans Datter ug styrer Huset 1839 Lurø PræstegjeldNår me no ser at Benjamin i 1865 budde hjå ei Jakobie Danielsdotter, er det vel ikkje urimeleg å tenkja seg at ho kan ha vore tanta hans og soleis ei søster til den Ingebrigt Danielson som var far til Benjamin. Det er jo også tydeleg at Benjamin var noko 'for gamal' til å vera son til Ingebrigt Danielson frå Luster?So eg trur me lyt leita vidare...Men hjarteleg takk nok ein gong!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Pedersen

Hei, Det dukker opp en annen kar i Meløy i Rødøy med referanser til Luster: 26. desember 1852 får ungkar Paul Iversen, Neverdal, et uekte barn med Sara Sørnsdatter. Det opplyses da at dette er hans 2. leiermål, at han har et uekte barn på 6 år som oppholder seg i Lysters Præstegield. (Paul gifter seg senere med Sara og slår seg ned i Neverdal). Har du fødselsdato på denne Paul, og data på hans foreldre. Det var forresten en liten koloni med folk fra Luster som slo seg ned i Meløy. Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Pedersen

Hei, Ingebrigt Danielsen, som du spør om er vel den Ingebrigt Danielsen som er fadder ved dåpen til Paul Iversens barn den 26. desember 1852? Ingebrigt oppholder seg da på Meløya i Meløy. Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Takk Terje for interessant innlegg. Ja, her er det nok tale om den 'riktige' Ingebrigt Danielson som fadder for dotteri til Paul Iverson. Paul og Ingebrigt var ikkje i slekt, men dei voks opp i same grendi og hadde sikkert kontakt med kvarandre både før og etter dei båe flytte til Rødøy. So er det desto meir av eit 'mysterium' kvar det vart av Ingebrigt...Når det gjeld Paul Iverson, so vil eg gjerne få koma attende til han i eit nytt innlegg (for ikkje å 'rota' for mykje til i Digitalarkivet!).På denne sida er opplysningar om Ingebrigt Danielson framleis velkomne!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Pedersen

Hei, Jeg skal se efter denne Ingebrigt Danielsen efterhvert som jeg registrerer bøkene fra Meløy. Det gjenstår perioden 1855-1885, ellers er alt registrert til 1900. Ingebrigt er ikke å se i FT-1865, så skal vi finne noe må det bli mellem 1854-1865. Opplysningene om Paul kan du sende direkte på terpede@start.no. Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Martin Mathisen

Se eget innlegg om denne Ingebrigt Danielsen.Det ble feil skrevet inn som en nytt skriv.Mvh Johan M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.