Gå til innhold
Arkivverket

[#9264] JAN S.LARSEN OG ANDRE/ET SPØRSMÅL


Gjest HERLEIV SAUNES
 Del

Recommended Posts

Gjest HERLEIV SAUNES

ETTERLYSER HANS PETER JANSEN 55 ÅR I 1865 OG HELLE MATHEA MATHIASD. 53 ÅR I 1865 FØDT I LAURVIG. KAN NOEN FINNE UT OM DETTE ER RIKTIG. KAN IKKE FINNE NOE I KIRKEBØKENE FOR LARVIK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tone Tjensvold Barstad

Jeg har folketellingen for Larvik 1865 i papirutgave og jeg finner ikke noen personer som skulle tilsvare disse du nevner. Hvor har du disse opplysningene fra siden du henviser til 1865?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

De bor i Aker i 1865 (Hægdehougen). Fant ingen av barna døpt i Nesodden på Familysearch.org. Pussig Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg veit ikkje korleis andre har det, men eg synest det er så plagsamt å lesa tekst som er skriven med berre store bokstavar at eg rett og slett let det vera. Det same gjeld titlar og namn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herleiv Saunes

Takk for alle svar. Jeg må presisere at de i 1865 bodde i Vestre Aker (Hægdehougen). Alle barna er født på Nesodden.ref.kirkebøkene. I FT 1865 står det at Hans Peter Jansen og Helle Mathæa Mathiasd. er født i Laurvig. Har sett i kirkebøkene for Laurvig,men ikke funet de født der. Er det noen som kan hjelpe/komme med råd om videre leting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

Hei, vedlagt klipp fra Riksarkivet: Lenke Under Vestfold micro-film-katalog. Larvik og Langestrand. Utskilt fra Hedrum prestegjeld ved reskript 05.05.1741. For tiden før 1814: se klokkerbøkene.Hilsen Egil S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.