Gå til innhold
Arkivverket

[#9266] Til Oldervold ang. framsida her.


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Et spørsmål ang. framsida her. Det er så tungvint med Kjeldetype nederst da det er vel den mest brukte av hva jeg skal kalle det. Er det mulig at den kan bytte plass med f.eks. Kalkar og/eller Ordliste? De 2 er vel ikke brukt så mye skulle jeg tro siden den ene er tom. Jeg vet ikke om andre er enig med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Jeg tror nok Oldervoll har satset på et system med lenker til kilder nederst og andre lenker øverst. Etter min mening er det mest oversiktlig og det bør fortsette å være slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Jeg må si, de aller fleste gangene jeg går inn på DA er for å gå til Kjeldetype, og, ok, jeg vet at den er nederst, men det er da kildene som er det viktigste på DA, er det ikke det da?Jeg ville ha hatt det nederste øverst, etter 'framsida', det andre nederst... men det er jo min ringe mening.... og jeg orker vel egentlig ikke å bruke noe energi på å irritere meg over det heller. Men, det er jo lov å ønske... Ha en fortreffelig natt, øverst eller nederst;o) Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg trur eg er enig med Berit og har faktisk tenkt det sjøl; men etter at det vart plassert slik det no er. Det kan vera ein idé å flytta det. Eg skal diskutera det med dei hine i DA.Elles er det lurt å plassera denne typen innlegg i arkivforumet; det er meir tilfeldig i kva grad eg les brukarforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.