Gå til innhold
Arkivverket

[#9295] To søstre, Knudsdtr. frå Askvoll vigde på Askøy


Gjest Ingrid Gillesøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Ingrid Gillesøy

Johanne K. Gjelsøen f. 1808 i Askvoll pr.gj., g.2.g. 16.11.1856 med tømmermann Lars Olsen Riple f.ca 1830 i Fana. Desse finn eg i FT 1865 og 1875 på Lille Damsgård på Laksevåg/Askøy. Deretter er dei borte -(Johanne var 1.g.g. 31.10.1852 Domk.i Bg. med Peter Olai Olsen Drotningsvik, f.1825 død 28.12.1852 Lille Damsgård.)Synneve K. Gillesøe / Gjelsøen f. 1811 i Askvoll pr.gj., g.1.g. 17.9.1848 med skomakersvend Mikkel Brynildsen Kindem f.ca.1825 Voss. Ved vigsla står begge med bustad Alvøen. Desse finn eg heller ikkje att.Skulle gjerne hatt meir opplysningar her; bustad, dødsdato, evt born.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Dei siste får 3 born i Askøy frå 1849-53. Dei fyrste får ingen. Har du sett under døde i Laksevåg. Etter 1875 (då vart nemleg Laksevåg eige sokn) må du nemleg sjå på Laksevåg, ikkje Askøy, for dei som budde på fastlandet - som t.d. L.D. og Alvøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid Gillesøy

Hei Bjørn!Det er mogeleg at eg ikkje er heilt våken, men eg finn 'døde Laksevåg' berre frå år 1899. Eg trudde eg hadde sett oppl. frå Laksevåg (som eige sokn) frå tidlegare år - eller er det berre ein draum?Dei borna du nemner - har du namn og fødestad på dei?God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg ser at døde i Laksevåg berre er frå 1899, men kyrkjebok finst frå 1875. No er det slik at ikkje alle bøker er registrerte, sjølv ikkje på SAB. Men dei vil nok seie det same som det ei trøndejente eg kjenner sa då ho og hunden vart ropa på: Oss hold no på å kjem.Men eit ekteskap med borna kan du jo få, her og no (frå Askøy-registeret mitt):AS1679,0,Mikkel,Brynildsen,Alvøen,Uk skomagersvend,Vos/Kindem,23 3/4,Pige,Syneve,Knudsdtr.,Alvøen,Askevold/Gillesøe,37 1/2,,,1709,1848AS1679,1,Mikal,Brynildsen,Lille Damsgaard,,,,,Synneve Knudsdtr,,,,Skomagersvend Hjemmedøbt 19/10 1948,Berntine Severine,1010,2805,1849AS1679,2,Mikal,Brynildsen,Lille Damsgaard,,,,,Synneve Knudsdtr,,,,Skomager Hjemmedøbt 18/4,Johanne Marie,0804,1105,1851AS1679,3,Mikal,Brynildsen,Laxevaag,,,,,Synneve Knudsdtr,,,,Skomager,Berent Cornelius,0701,0602,1853Sidan du sa god natt, får eg seie: God dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid Gillesøy

Eg tenkte nok at du ikkje ville gje deg med det første... ;-) Og det kom mykje godt ut av det! Takk for hjelpa! Eg får leite vidare seinare - kjem meg kanskje på SaB om nokre veker. Men det blir mykje å gjere på kort tid, så det spørs kva eg skal prioritere.Er det nokon som har fleire innspel her, så er eg takksam for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid Gillesøy

I 'døde Askøy' har eg funne både Berent Cornelius og Johanne Marie døde på L.D. 1853. Men det er ingen teikn til Berntine Severine eller foreldra hennar. Dei bur i alle tilfelle ikkje på L.Damsgård i 1865. Eg har også søkt på Mikkel Brynilds. i alle variasjonar på landsomf. søk. Dei er borte - kanskje døde ein annan stad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.