Gå til innhold
Arkivverket

[#9297] Lyngseide i Troms.


Gjest Eva Johannessen
 Del

Recommended Posts

Gjest Eva Johannessen

Jeg lurer på om noen der ute har tilgang på kirkeboka for Lyngseide for årene 1930-1937.Da hadde jeg vært glad om noen ville ha sett etter om de hadde funnet Signe Hemmingsen som mor.Hun fikk 4 barn i perioden 1930-1937.Hun døde etter den siste fødselen i 1937.Jeg er interessert i farens navn til de to første barna (1930-1933,de to andre hvet jeg hvem faren er)Det er min far det dreier seg om.Han sier selv at han og de andre har samme far,noe som jeg har blitt fortalt at ikke er tilfelle.Bestemor ble ikke eldre enn 26 eller 27 år.Takknemmelig for svar. M.v.h.Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andreas Snildal

Hei Eva.De mikrofilmede kirkebøkene for Lyngen går bare frem til 1902, så her må du nok ty til orginalen av kirkeboken. Denne oppbevares høyst sannsynlig i Statsarkivet i Tromsø, eller muligens i menighetskontoret på Lyngseidet i Lyngen. Jeg foreslår at du skriver et brev til Statsarkivet i Tromsø og forteller om saken, de kan sikkert gjøre oppslag i kirkeboken for deg. Adressen dit er:Statsarkivet i Tromsø, 9293 TromsøMvh. Andreas Snildal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.