Gå til innhold
Arkivverket

[#9306] Døpte Sogn og Fjordane


Gjest Knut Bryn
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Bryn

Jeg ser nå at databasen for døpte i Sogn og Fjordane er 'reparert' slik at prestegjeldsnummer nå igjen er med som eget felt, - og takk for det.Det er mulig at det under arbeidet med dette har oppstått en annen feil. Før man søker i databasen står det over tabellen: 'Rettar til dataene: Fylkesarkivet Sogn og Fjordane'. Når man søker f.eks. på data fra et bestemt prestegjeld, står det: 'Rettar til dataene: Jan Oldervoll, Historisk institutt'. Denne feilen spiller jo ingen rolle, men rett skal vel være rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

Det er vel ikke helt i orden ennå? Jeg gjør det samme som sist, nemlig dette: Åpner databasen 'Døypte i Sogn og Fjordane 1669-1895' Velger alle data med 'Prestegjeld ID' = 1422 Da får jeg fortsatt overskriften Rettar til dataene: Jan Oldervoll, Historisk institutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Jeg beklager, jeg søkte ikke i dataene, men antok at alt var ok sålenge rettighetene var korrekte på første siden av dataene. Dette skal vi få rettet opp i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.