Gå til innhold
Arkivverket

[#9322] Reiste Mathea til Amerika??


Gjest Inger Tysland
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Tysland

Har tidligere etterlyst denne damen(innlegg 8167.Mathea f. 23.12.1855 ble funnet i Spydeberg i konfirmasjonslistene i 1870. Der stopper alle spor i Norge. Har gått gjennom kirkebøkene for vielser, lysninger, døde og utflyttede fra 1870 til 1890 uten å finne et spor.En gammel tante har vage meninger om at noen dro til Amerika, og jeg har funnet en i 1880-tellingene i Wisconsin som kanskje kan være den samme, men her er etternavnet Tenneson og hun er gift med T. TennesonHar noen en ide om hvordan jeg kan finne pikenavnet hennes?? All hjelp tas imot med stor takk.Mvh Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Myhre

Hva med hennes patronymikon? Det er mange Mathea som har reist til Amerika. Let i protokollene fra og med 1870. Hans Myhre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hvorfor ikke bruke samme tråden du hadde forrige gang, Inger (8167) der ligger jo opplysningene du har fra før... Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Tysland

Hei Laila,Jeg er ikke sikker på hva du mener. Skulle jeg bare ha fortsatt på 8167? Til unnskyldning for min treghet må jeg si at jeg er ganske nyoperert og lite mobil, men fortsatt 'besatt' av og prøve å finne denne dama som var tvillingsøster til min oldemor.Mvh Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Ja, det var det jeg tenkte på, det er jo samme dama du er på let etter, ikke sant? Det er ikke noe som hindre deg å skrive i dine egne innlegg:o) Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.