Gå til innhold
Arkivverket

[#9329] Knud Andreas Oles. f. 1854 Smedbugten,Kragerø


Gjest Tone Tjensvold Barstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Tone Tjensvold Barstad

Jeg etterlyser Knud Andreas f. 28.11.1854 Smedbugten, Kragerø og hans etterkommere.Foreldre Ole Knudsen f. 24.11.1828 Strømme, Drangedal og Marthe Andrea Abrahamsdtr. f. 12.03.1830 Sæteren, Sanidal. Familien bodde pr. 1865 i Kragerø. Hvor ble Knud Andreas av??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Du finner Knud Andrees Ols. på gården Haukedal(Kilen) i Bamble i 1900. Tror det er din mann. Telling for Kragerø i 1875 ligger ikke inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tone Tjensvold Barstad

Ja, dette er MIN mann :-) Takk skal du ha Berit. Jeg har lett bl.a. under Kragerø. Jeg trodde at Kil (Kilen) var under Kragerø, men det er altså under Bamble. Vet noen om kun Kragerø sentrum var under Kragerø, folketellinga 1900. Dette har betydning da jeg leter også etter Knud Andreas sine søsken som er Karen Elise f. 01.09.1852, Anton Martinium f. 31.01.1857, Ole C. f. 1862 og Ingeborg Olette f. 04.05.1869 alle født i Kragerø. Takknemlig for all hjelp jeg kan få !! mvh Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tone Tjensvold Barstad

Vet noen om kun Kragerø sentrum var under Kragerø ved folketellinga 1900???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.