Gå til innhold
Arkivverket

[#9331] Forfatter Gløersen


Gjest Sissel Endresen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sissel Endresen

Jeg ser i et innlegg er at det er henvist til forfatteren Gløersen - Døde i Norge. Jeg har lett en del på nettet, men greier ikke å finne denne forfatteren. Hvor kan jeg event. få tak i bøker av han?, kan disse lånes på biblioteket? Bøkene han har gitt ut omfatter de også døde i Norge på slutten av 1800-tallet og 1900-tallet? Med vennlig hilsen Sissel Endresen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Halvor Aaby

Jørgen Gløersen: 'Dødsfall i Norge 1841-1850' er trykt som tillegg til Norsk Slektshistorisk Tidsskrift fra og med Bind XXIX - hefte II til og med bind XXXI - hefte I. Det er i alt 528 sider med egen paginering.'Dødsfall i Norge 1763-1825' er trykt som tillegg til bind XVII, XVIII og XIX av NST, (ikke alle hefter), mens 'Dødsfall i Norge 1826-1840' er å finne som tillegg til bind XX, XXI og XXII.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.