Gå til innhold
Arkivverket

[#9344] Carl Alexander Amundsen, født 6.12.1874 i Kra.


Gjest Vidar Bern
 Del

Recommended Posts

Gjest Vidar Bern

Bror til min bestefar Carl Alexander Amundsen var lokomotivfører bosatt på Hønefoss. Han døde 30.6.1917 og etterlot seg kone og 7 ukomfirmerte barn (sikkert under 15 år). Vet noen hvor de ble av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Det kommer jo litt an på hva de het da? Vi som skal hjelpe må jo vite litt? Hva het kona? Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hei. Du finner en Karl A. Amundsen, f. 1874 på Bekkevvold i Idd på denne linken. Er ikke det den du ser etter?LenkeBirger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vidar bern

Hei Birger. Min bestefar og hans tvillingbror fant jeg i kirkeboken fra Kristiania de var født den 6 desember 1874 og jeg har funnet forfedere tilbake til 1682, men da jeg oppdaget at han hadde en tvillingbror så fant jeg han som tidligere nevnt, men i en gammel avisutklipp står det i nekrologen at han etterlotseg hustru og 7 barn og der stopper det opp. Hilsen vidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.