Gå til innhold
Arkivverket

[#9368] Hvem var foreldre til Isak Isaksen, Qvalvig ?


Gjest Synnøve Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Synnøve Olsen

Er det noen som kan fortelle meg noe om foreldrene til Isak Isaksen som var født i Qvalvik i Lyngen, Troms. Det er min manns oldefar som gifta seg med Anne Olsdatter Nysæter fra Lesja 9.desember 1862. Isak var da 27 år og Anne 26 år. Faren hans het Isak Abrahamsen. Dette har jeg funnet under vielser i kirkebøker for Lyngen, hvem var så faren Isak gift med og hvor var de fra? Kan noen hjelpe meg vil jeg bli svært glad, dette forum ser jo ut til å være en flott plass der mange får hjelp. Håpefull hilsen fra Synnøve Olsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Synnøve Olsen

Hei Mariann. Takk skal du ha for for hjelpa så langt. Jeg fant mange Isaker som kunne passe, men jeg behersker dessverre bare norsk og forstår ikke hvordan jeg kommer videre. Altså, hvor klikker jeg for å få fram opplysninger om personen videre når jeg har fått fram hele rekka med Isaker? Hilsen Synnøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Synnøve! Klikk på Isak, dvs. namnet. Visst du treng meir hjelp, så er du velkommen til å skriva mail direkte til meg. Mastokk2@online.no Helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.