Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Tom Askerøi

[#9407] Mange like innlegg på en gang

Recommended Posts

Gjest Tom Askerøi

Hei Jan & CoEr det mulig å spare oss for to-tre-fire-doble innlegg fordi folk som jeg er utolmodige og klikker flere ganger? Kan du legge inn et 'filter' som sjekker om identisk innlegg er lagt inn (rett) før.Når vi (fremdeles) bare (først) får opp de 20 siste innlegg er det gangske irriterende å se at en person 'bruker opp' 20-25 % med ett innlegg...PS Jeg har også gjordt samme feilen selv, så jeg vet hvor fort det er gjordt. Desto viktigere at programmet ditt nekter oss muligheten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Oldervoll

Det står på lista. Men no er det eksamenstid...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gry Vibeke Ertvaag

Hei - dette har skjedd meg, og jeg har IKKE trykket flere ganger. Men - jeg har latt musepilen bli stående etter å ha entret innlegget. Beklager å ha irritert noen! Hilsen Gry.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnulf Pedersen

Det har også skjedd meg. Jeg sendte melding om det til Digitalarkivet som fjernet det ene innlegget med en gang så dette burde ikke være noe problem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Oldervoll

No burde problemet dobbelklikking på innleggjing av nye tema og innlegg vera løyst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.