Gå til innhold
Arkivverket

[#9407] Mange like innlegg på en gang


Gjest Tom Askerøi
 Del

Recommended Posts

Gjest Tom Askerøi

Hei Jan & CoEr det mulig å spare oss for to-tre-fire-doble innlegg fordi folk som jeg er utolmodige og klikker flere ganger? Kan du legge inn et 'filter' som sjekker om identisk innlegg er lagt inn (rett) før.Når vi (fremdeles) bare (først) får opp de 20 siste innlegg er det gangske irriterende å se at en person 'bruker opp' 20-25 % med ett innlegg...PS Jeg har også gjordt samme feilen selv, så jeg vet hvor fort det er gjordt. Desto viktigere at programmet ditt nekter oss muligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gry Vibeke Ertvaag

Hei - dette har skjedd meg, og jeg har IKKE trykket flere ganger. Men - jeg har latt musepilen bli stående etter å ha entret innlegget. Beklager å ha irritert noen! Hilsen Gry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnulf Pedersen

Det har også skjedd meg. Jeg sendte melding om det til Digitalarkivet som fjernet det ene innlegget med en gang så dette burde ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.