Gå til innhold
Arkivverket

[#9423] Feil i lenke


Gjest Magne Michaelsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Magne Michaelsen

Når jeg velger lenken 'Døypte i Borgund 1800-1816' i Digitalpensjonatet (Sulasoga), kommer jeg til 'Døypte i Borgund 1816-1900'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Michaelsen

Takk for rask respons. Imidlertid, hvorfor er det så at noen av lenkene til Sulasoga i Digitalpensjonatet leder meg direkt til slektsdatabasen, mens andre f eks 'Døypte i Borgund 1698-1800' leder meg til siden om Sulasoga, en unødvendig omvei. Kan ikke alle slike lenker gå direkte til riktig slektdatabase?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Nei, det kan dei ikkje. Du kjem direkte til databasar som er registert av oss eller RHD. Dette er materiale som i inngangslistene er markert med DA. Materiale som tilhøyrer andre og som dei har late oss få tilgang til vert ført innom ei side som fortel litt om eigaren. Det synest me er ein rimele gpris å betala for at folk gjev andre tilgnag til materialet deira.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.