Gå til innhold
Arkivverket

[#9462] Ole Pedersen Gravdal, viet Askøy 1803


Gjest Johan Ludvig Kvamme
 Del

Recommended Posts

Gjest Johan Ludvig Kvamme

Hvem var foreldre til Ole Pedersen? Har kandidater som jeg ønsker bekreftelse på. Peder Andersen Krogaas 1726-1790 og Rakel Olsdatter Krogaas 1748 1817. Peder stod ført med gardsnavnet Quithougnæsset ved vielsen 1770 på Askøy. Hvor er den gården? Når er Ole Pedersen født?Med vennlig hilsenJohan Ludvig Kvamme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Harbek

I FT 1801 bor Ole Pedersen, ugift, 22 år, sammen med sin mor Rachel Olsdtr, enke, 52 år, på gården Krogaas på Aschøen. Der bor også Peders søsken Tønnes, 19 år, og Else, 31 år, begge ugift. Vet ikke om dette bekrefter noe, men det passer i hvert fall med de opplysningene du har gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Ole Pedersen Krokås gifter seg òg i 1803, men med ei helt anna jente enn din, så det er nok ikkje han du har for deg her. Din Ole bur i Gravdal som ligg på fastlandet, og vert gift med ei jente frå Hetlevik (søndre, v/Håkonsvern).Qvithovdnes er forresten eit anna namn på Nordre Hetlevik (nord for Follese på Askøy).Eg har førebels ikkje noko handfast om kor din Ole kom frå, men eg trur ikkje han kom frå Askøya. Meiner eg har vore borti dei folka før, men finn ikkje noko om det nett no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Det beste sporet eg finn, er at din Ole er son av Peder Nilsen i Nygårdsvik (Nygård 1801). Der er ein 16-17 år gamal Ole P. derifrå som vert konfirmert 1792. Men eg finn han ikkje i Askøy 1801, derimot får din Ole fleire born i Nygårdsvik seinare. Derfor trur eg altså at det er foreldra eg finn i 1801. Dei er tilflyttarar og får berre to born i Askøy på 1780-talet. Det er mogeleg eg kan finne ut meir om dette om eg tar føre meg anna materiale. Men det har eg ikkje tid til nett no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg fann eit ekteskap som kan høve for Peder Nilsen og Marte Willumsdatter i Tysnes 1765. Han er i så fall frå Møklestad. Ho er då skriven Marithe, men prestane skreiv so ymse. Eg trur det er dei. I så fall kan Ole P. vera fødd på Tysnes. Det er vel verd å sjekke bygdeboka der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.