Gå til innhold
Arkivverket

[#9468] Berent Thorchelsen Messe


Gjest Sigrid Svendsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sigrid Svendsen

Jeg flytter litt fra arkivforum til brukarforum for å se om jeg kan få hjelp.Er det noen som kjenner til navnet Messe i Bergen? Jeg søker etterkommere etter Berent Torchelsen Messe f.i Sogndal 1763 død Bergen 1827 g.m. Helgie Carlsdatter i 1787. De fikk barn: Torchel f.1787 g.m.Anne Olava Petersdatter 1822 barn: 4 barn som døde før komf. Alida f.1790 g.m.Christopher Jacobsen 1805 Barn:Augustinus Jacobsen f.1805 Carl f.1792 Berent f.1795 Kan noen hjelpe meg med opplysn.om Carl og Berent. Jeg har ikke funnet noe om dem i Bergen etter Eksaminasjon board 1813-05.Tror at Carl er min tippoldefar g.i Karlsøy med Magrethe Dahl Johannesdatter.Mangler min Carls fødselsdato og sted og er derfor ikke sikker. Kanskje det lever etterkommere etter Augustinus som vet noe om familien.Kan ikke finne han i Bergen etter fødselen!!???.Glad for all hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.