Gå til innhold
Arkivverket

[#9541] Skifte av epost-adresse


Gjest Carsten A Berg
 Del

Recommended Posts

Gjest Carsten A Berg

Kjære redaksjon,Vi flytter om et par uker, til en adresse hvor det ikke er digitalt TV-nett og vi dessverre mister vår Chello-tilknytning. Dermed forsvinner også e-postadressen jeg har brukt på de fleste av debattene jeg har initiert (for dette innlegget bruker jeg ny adresse som jeg vil nås på i fremtiden).Vil mine gamle debatter i Debattforum risikere å bli slettet når dere etterhvert får tilbakemelding om at e-postadressen ikke er korrekt? Jeg forstår jo at dere knapt kan rette opp allverdens endrede epostadresser for folk, men litt synd er det naturligvis hvis den pågående debatten forsvinner.Mvh Carsten A Berg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Epostadressen blir kontrollert når den registreres. Er den korrekt på det tidspunktet, vil det ikke skje noe med innlegg eller annen informasjon. Samme aktør kan godt oppgi flere og ulike epostadresser. Kravet er at de skal være reelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

E-postadressene bruker vi for intern kontroll og for at serveren skal kunne sende ut automatiske meldinger når det er kommet nye innlegg i et tema en har startet.Hvis det er så at du mister tilgang til din gamle e-postadresse vil du heller ikke få melding fra oss når noen har svart deg. Samtidig vil vi motta alle e-poster med ukorrekt e-postadresse i retur. Det vil nok derfor være i din og vår interesse at aktive tema som du har startet blir rettet til korrekt e-postadresse, men det betyr ikke at vi sletter/setter passive temaer du har startet med den gamle adressen.Hvis det er ønskelig kan vi rette opp e-postadressen på de nyeste temaene dine hvor du fortsatt forventer å få svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten A Berg

Jo takk, hvis det ikke er for mye bry for dere, sier jeg ja takk til det.Jeg har tilsammen 14 innlegg, ser jeg, og av disse kan jeg kanskje fremdeles vente svar på 8699, 8759, 8904, 8980, 9281, 9496, 9523, 9529 og 9530? De siste har ny adresse, men jeg vet ikke riktig når jeg begynte å operere med den.Jeg kan selvfølgelig også bare søke på mitt eget navn som stikkord, så ser jeg hva som har skjedd selv om jeg ikke mottar epost om det.Mvh Carsten A Berg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.