Gå til innhold
Arkivverket

[#9542] Til Jorunn Olsen, Drammen


Gjest Anne Lene Hagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Lene Hagen

Jeg får ikke lagt inn noe svar til deg ang 'gamle hus i Moss'. Kan ikke du kontakte meg da på ham4@c2i.net? Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Du kan legge inn innlegg ved å bruke lenken 'Lag nytt innlegg' som du finner øverst på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jorunn Olsen

Hei Anne LeneJeg har prøvd og komme i kontakt med deg på den adressen du ga meg men jeg fikk det i retur Adresse ukjent/finner ikke adresenMVH. Jorunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Til Anette. Takk for litt lærdom. Jeg er ikke så veldig datakyndig, men dette burde jeg jo ha klart. Man lærer så lenge man lever, og godt er det. Til Jorunn. Det var rart at har fått mailen i retur. Kan du ikke prøve i gjen da. Jeg kan jo sende et lenger svar her til deg. Det er bare det at jeg allerede har skrevet det ferdig som en mail. Jeg gjentar adressen ham4@c2i.net. Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.