Gå til innhold
Arkivverket

[#9544] Ingeborg Olette Olsdtr. f. 1869 i Kragerø - hvor ble hun av?


Gjest Tone Tjensvold Barstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Tone Tjensvold Barstad

Ingeborg Olette Olsdtr. født 04.05.1869 i Kragerø, er en datter av mine tippoldeforeldre Ole Knudsen f. 24.11.1828 i Strømme, Drangedal og Marthe Andrea Abrahamsdtr. f. 12.03.1830 Sannikedal. Hvor ble hun av?? Jeg har lett og lett men uten resultat! Kan noen hjelpe meg? Er meget takknemlig for hjelp! mvh Tone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tone Tjensvold Barstad

Jeg prøver igjen! Hvor ble Ingeborg Olette Ols. Knutsen f. 04.05.1869 i Kragerø av? Kan noen hjelpe meg? Meget takknemlig for hjelp!! mvh Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Tone Tjensvold Barstad

Jeg har nå sett gjennom microfilm over døde i Kragerø fram til 1910, men uten å finne henne. Har noen oversikt over utflyttede fra Kragerø?? Håper noen kan hjelpe meg! mvh Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Sande

Går ut fra du har sjekket ut den Ingeborg som er gift Thommesen og bor i Bjørnebyen i Kragerø i folketellingen 1900. De tok ikke alltid med mellomnavnene i denne tellingen, og her er i alle fall fødselsår og fødested riktig.Mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tone Tjensvold Barstad

Ja, jeg har sjekket ut Ingeborg gift med minneralvannfabrikkeier Thommesen i Kragerø. Det er ikke henne, dessverre :-(( Er veldig takknemlig for all hjelp jeg kan få ! mvh Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.