Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Harald Jarl Runde

[#9563] Den bortkomne sonen

Recommended Posts

Gjest Harald Jarl Runde

Andreas Larsen Mulen frå Førde prestegjeld, f. 1870, utvandra til Amerika over Bergen 27. mai 1892 - ifylgje Emigrantlistene i Digitalarkivet. Men kvar blei han av? Kontankten med familien i Norge blei broten. Har prøvt å leite i forskjellige databaser, men kan ikkje finne noko. Eller er det berre eg som er 'klønete'? Helsing HJR

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Laila N. Christiansen

I 1920-census er det en Andrew Mullen, men det er nok Andreas Martinius Samuelsen Mulen som emigrerte i 1902.Skal se litt. Har du funnet Andreas på Ellis Island? Laila

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg finner dessverre ingen som passer. And* Lars* er altfor vanlig navn til å kunne gjette seg fram. Laila

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Harald Jarl Runde

Nei, eg fann ingen som passa på Ellis Island i 1892. Personen du har funne i 1920-teljinga, kan vel i og for seg vere begge Andreas'ane??? Ein nabo møtte Andr. Larsson i Amerika, men eg veit ikkje kva årstal det var - det er visstnok siste livsteiknet. Eg kjenner ikkje til Andreas Samuelsen Mulen, må i tilfelle sjekke med bygdeboka for Førde. Det ser også ut til å vere fleire personar frå Hosanger ved Bergen som også heitte Mulen og utvandra -.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den Andrew Mullen jeg fant var 41 år i 1920, men han immigrerte i 1902 iflg censusen altså denne karen: Emigrant 1902 MulenHvis denne naboen din kanskje hadde peiling på hvor han hadde møtt Andr*, kunne det ha vært til hjelp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er den funne Mullen, med sin søster Oleana på gården Karstad i 1900. Er dette noen du kjenner til? Hvor kommer Mulen inn i bildet tro? Karstad 1900 Laila

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Harald Jarl Runde

Det var nokså mykje inngifte og flytting mellom gardane på begge sider av fjorden i Førdefjorden. Både Mulen og Karstad ligg i den delen av Naustdal kommune som vart overført til Førde k. på 60-talet. At Andreas og Oleana Mulen seinare finst igjen på Karstad er såleis ikkje urimeleg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.