Gå til innhold
Arkivverket

[#9563] Den bortkomne sonen


Gjest Harald Jarl Runde
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald Jarl Runde

Andreas Larsen Mulen frå Førde prestegjeld, f. 1870, utvandra til Amerika over Bergen 27. mai 1892 - ifylgje Emigrantlistene i Digitalarkivet. Men kvar blei han av? Kontankten med familien i Norge blei broten. Har prøvt å leite i forskjellige databaser, men kan ikkje finne noko. Eller er det berre eg som er 'klønete'? Helsing HJR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

I 1920-census er det en Andrew Mullen, men det er nok Andreas Martinius Samuelsen Mulen som emigrerte i 1902.Skal se litt. Har du funnet Andreas på Ellis Island? Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Jeg finner dessverre ingen som passer. And* Lars* er altfor vanlig navn til å kunne gjette seg fram. Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Jarl Runde

Nei, eg fann ingen som passa på Ellis Island i 1892. Personen du har funne i 1920-teljinga, kan vel i og for seg vere begge Andreas'ane??? Ein nabo møtte Andr. Larsson i Amerika, men eg veit ikkje kva årstal det var - det er visstnok siste livsteiknet. Eg kjenner ikkje til Andreas Samuelsen Mulen, må i tilfelle sjekke med bygdeboka for Førde. Det ser også ut til å vere fleire personar frå Hosanger ved Bergen som også heitte Mulen og utvandra -.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Den Andrew Mullen jeg fant var 41 år i 1920, men han immigrerte i 1902 iflg censusen altså denne karen: Emigrant 1902 MulenHvis denne naboen din kanskje hadde peiling på hvor han hadde møtt Andr*, kunne det ha vært til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Dette er den funne Mullen, med sin søster Oleana på gården Karstad i 1900. Er dette noen du kjenner til? Hvor kommer Mulen inn i bildet tro? Karstad 1900 Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Jarl Runde

Det var nokså mykje inngifte og flytting mellom gardane på begge sider av fjorden i Førdefjorden. Både Mulen og Karstad ligg i den delen av Naustdal kommune som vart overført til Førde k. på 60-talet. At Andreas og Oleana Mulen seinare finst igjen på Karstad er såleis ikkje urimeleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.