Gå til innhold
Arkivverket

[#9565] Foreldre til Anders Torgersen Røed f.ca1831i Eidsvaagen i Nesset.


Gjest Bjarte Breistein
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjarte Breistein

Jeg har leitet i bygdebøkene for Nesset,men kan ikke finne ham der.Han bodde i Kristiansund både i 1865 og 1900,var gift med Marta Jensdtr. f. ca1841.De hadde fire barn,:Lisa,Ane Marta f.1863,Anna Jonetta f.1871 og Andreas Martinus f. 1873.Jeg er også på jakt etter foreldre til Marta Jensdtr.Hun og Anders giftet seg i 1864.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hei.Du finnner Anders Torgersen og Marta Jensdatter på denne linken: LenkeDE bor på Bergsholmen i Frei kommune i 1865. mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Tore Kristiansen og Tor Larsen

Vi har slått opp i E. Thurn Christensens arkiv ved biblioteket i Kristiansund, men han har bare de samme opplysningene som står i FT1900.Bergsholmen ligger på Bergsøya, nå i Gjemnes kommune. Nils-Tore Leivdal er bygdebokforfatter men bindet om Bergsøya kommer ikke før om noen år. Leivdal er veldig interessert i etterkommere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Bjarte Breistein

Jeg takker for interressen. Har dere e-post adresse eller vanlig adresse til Nils-Tore Leivdal? I såtilfelle kan han få alle etterkommerne etter Andreas Martinus som var sønnen til Anders Torgersen.Andreas M. var min kone sin morfar.Min e-post er :bjarte.breistein@tiscali.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.