Gå til innhold
Arkivverket

[#9583] Umulig å skrive innlegg, Brukarforum


Gjest Asmund Lien
 Del

Recommended Posts

Gjest Asmund Lien

Jeg opplever at det ikke er mulig å skrive innlegg i Brukarforum, mens det går uten problemer her i Arkivforum. Skjermen er helt 'død' når jeg prøver å skrive navn, bosted etc. i Brukarforum. En akutt feil i programmet? Eller er feilen min? (Jeg har prøvd både å klikke på blyanten og gå inn på den andre måten, men med samme resultat.) Hilsen Asmund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Dette virkar nesten umogleg. Du brukar det same programmet og same innfyllingsskjermen i dei to foruma. Einaste forskjellen er at det skjult for deg ligg informasjon om kvar innlegget skal. Eg har også prøvt og det går fint. Einaste forklaringa kan vera at om du prøver å leggja noko inn i ane-debatten (nr 1614) så blir maskinen din sprengd. Han skal du halda på plass noko slikt som 70 sider tekst. I ein masin med lite minne kan det gå galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.