Gå til innhold
Arkivverket

[#9630] Tore O Edwards og Ellen Olson


Gjest Bo Nordenfors
 Del

Recommended Posts

Gjest Bo Nordenfors

Tore O Edwards var född 24 december 1835 i Christiania. han kom till USA 1847 med sin familj. Han gifte sig med Ellen Olson, också från Norge, giftermåls dato 1864 i Chicago. Är det någon som kan tipsa mig om var jag finner Tore i kyrkoböcker eller andra källor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bo Nordenfors

Jag bifogar utdrag ur Census 1880 för Iowa, Northwood, där Tore og Ellen finns med sina barn, Digitalarkivet: Nordmenn i 1880-tellingen i Iowa. [303437/470]All rights: Vesterheim Genealogical Center, Madison, Wisconsin.Post 1-7 av 7 utvalde i databasen Given name Surname Sex Age Occupation Birthplace Father's birthplace Mother's birthplace Page Township County State 41552 Tore O Edwards m 42 dry goods merchant N N N 434 Northwood town Worth Iowa 41553 Ellen Edwards f 39 N N N 434 Northwood town Worth Iowa 41554 Owen V Edwards m 13 Ill N N 434 Northwood town Worth Iowa 41555 Jennie L Edwards f 11 Ill N N 434 Northwood town Worth Iowa 41556 Clarance F Edwards m 7 Ill N N 434 Northwood town Worth Iowa 41557 Cyrus Ee F Edwards m 5 Ill N N 434 Northwood town Worth Iowa 41558 Oscar W Edwards m 2 Ill N N 434 Northwood town Worth Iowa Given name Surname Sex Age Occupation Birthplace Father's birthplace Mother's birthplace Page Township County State. Søketid: 0,20 sekund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.