Gå til innhold
Arkivverket

[#9671] Magnus Andersson fra Sverige


Gjest Ellen M.Iversen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ellen M.Iversen

Jeg vet ikke om det er noen ide å søke etter svensker her, men jeg prøver.Ellers er jeg interessert i noen tips hvor jeg kan søke i Sverige.Jeg etterlyser Magnus Anderssons foreldre. Det jeg vet om han er at han er født i Gunnarskog i Sverige i 1847. Han bodde på Trandem gård i Eidskog i 1865. 31/12-1871 giftet han seg med Ingebor Isaksen fra Eidskog.Takknemlig for all hjelp.Mvh. Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby
http://genealogi.aland.net/discus/ Gå hit du til svenske Anbytarforum, Røtter.Gå inn på 'trädöversikt', velg 'landskap' Värmland og 'sognet' Gunnarsskog. Der kan du legge inn en egen forespørsel som denne. Vær obs. på at du selv må sjekke siden for svar da du ikke får noe automatisk svar som her på Brukerforum.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Siden du vet når han giftet seg, bør du i hvertfall kunne finne hans fars navn i kirkeboka for vielsen.Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Sollien

Far til Magnus er kirkeboka ført som Anders Gundersson. Har interesse av Ingeborgs slekt, finske røtter. Det finnes register til kirkebøkene i Gunnarskog, utgitt ganske nylig. fisollie@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellen M.Iversen

Takk for tips og navn på far.Jeg har funnet Ingeborgs besteforeldre, men mormoren mangler, er hun finsk ? Eller er de finske røttene enda lenger bakover ?Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Magne Pettersen

Hei Ellen.Jeg vet ikke om du har fått noe svar..Det finnes ingen Magnus Anderson født i 1847 i Gunnarskog, med far Anders Gundersen.Men 09.12.1846 ble det født en Magnus på Stora Gårdsås. døpt 10.12.1846 Hans foreldre var. Anders Gunnarson og hustru Maria Olsdotter Faddere. Per Erson og Martha Andersdotter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.