Gå til innhold
Arkivverket

[#9689] Døde i Bergen 1912-1972


Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Er det mulig å få vite når denne personen er fødd: 33746 ... Andersen Ole Johan Johannesse Mar 23 1942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Kan jeg aller nådigst be om fødselsdato på han her også: 46 Eriksen Oscar Theodor Des 15 1954, samt eventuelt ektefelle og barn?mvh Solfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Ole Johannessen Valaker var født 29. august 1851, forhenværende kullarbeider, enkemann etter Sofie, død 1918, og etterlot seg to sønner og to døtre.Oscar Theodor Eriksen var født 9. juni 1886. Han etterlot seg enken Jenny Camilla, og hadde hatt en datter Camilla, men hun var død før faren, og hadde etterlatt seg en datter, 8 år gammel da bestefaren døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Takk igjen Yngve, begge de to siste var de jeg søkte etter, men Ole Johannessen Valaker har jeg født i 11.10.1850, så det må jeg få sjekket opp hva som er rett, men han var kullarbeider og sist gift med ei Sofie så man må jo gå utifra at dette er rett person.Du skriver at Oscar Theodor var gift med ei Jenny Camilla, kan dette være samme Jenny Camilla som dør i 02.08.1971, men da skriver seg for Kvinge? Isåfall, har du fødselsdato på henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.