Gå til innhold
Arkivverket

[#9724] Amund Andersen Vestavik, Vinger, født 3 mars 1816


Gjest Bodil Iversen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bodil Iversen

Det er så mange flinke folk der ute, kan noen hjelpe meg med å finne Amunds opphav? Moren het Berte Mattisdatter og giftet seg i 1815. Utover det har det vært vanskelig for meg å komme. Takknemmelig for all hjelp! Hilsen Bodil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Familysearch.com har ham som sønn av Berte Mattisdtr. og Anders Andersen. Samme kilde har en Amund gift med Goro Sørensdtr. i 1840. Lite hjelp dette - sikkert andre som kan bidra med mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Bodil: Jeg har også litt om denne familien i min slektsdatabase, men jeg har han gift med Anne Sørensdatter i 1815, kanskje en søster av Goro? Videre har jeg at han kom fra Snappholt, men kanskje du kan ringe meg på 63961801, så kan vi snakkes nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Sollien

Bodil: Amund Andersen Vestavik 3.3.1816-10.12.1848, g.1840 m. Goro Sørensd. Håkerud 1811-23.4.1868. Vinger bygdebok III. s. 24. 5 barn: Bertea 1841, Syver 1842 g.m. ei Anne Jonsd. ?, Karen 1843, Anne 1846 og Dorte 1848-1850. Goro Sørensd. g. som enke m. Engebret Pedersen Nystellet f. 17.12.1829. Har litt mere om denne Amund og Goro om du kontakter meg på min adr. fisollie@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.