Gå til innhold
Arkivverket

[#9769] Helene Johanne Brox Eidisen/Christian Christiansen, DK, Oslo


Gjest T.I.Brox Rasmussen
 Del

Recommended Posts

Gjest T.I.Brox Rasmussen

Re. FamilySearch: Disse to ble g. 18 nov. 1836 i Domkirken, Oslo. Jeg tror de er mine aner - i så fall er Helene f.1807 i Lenvik, Troms. Christian vet jeg ingenting om-heller ikke om de fikk barn etc. Er det noen som kan hjelpe meg med flere opplysninger evt. få meg inn på et annet spor? På forhånd takk - mvh Thea Irene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Grethe Flood

Helene Johanne Christianne Ediassen Brox Birth: 28 JAN 1807 Gammelheimen,Furoy, Sorreisa, Troms, NorwayChristening: 28 JUN 1807 Gammelheimen,Furoy, Sorreisa, Troms, NorwayFather: Brox EdiassenMother: Margrethe Olsdatter Brox og Margrethe i 1801 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=1&filnamn=f11927&gardpostnr=24&personpostnr=599&merk=599#ovre>LenkeMoren var 41 år i 1801, og dermed godt voksen da Helene ble født i 1807.Finner også dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.