Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Laila N. Christiansen

[#9771] Til Tom Erik Huus, Råholt, Naverstad familie

Recommended Posts

Hei Tom Erik! Tillater meg å lage nytt innlegg, da jo det opprinnelige ikke har slik med dette å gjøre.Dette er Strand-barna på Skrämmestad: Fra Familysearch: Severin JONSSON Christening: 28 Jan 1859 Naverstad, Goteborg Och Bohus, Sweden Father: Johannes STRAND Mother: Anna JOHANSDRIda Amanda JONSSON Christening: 28 Dec 1860 Naverstad, Goteborg Och Bohus, Sweden Father: Johannes STRAND Mother: Anna JOHANSDRFra Släktdata: (dato her er fødselsdato, åååå-mm-dd 1854-12-11 M Karl Edvard Skrammestad Johannes Andersson Anna Johansdotter 1857-06-23 M Alexander Julius S. Skrammestad Johannes Andersson Strand Anna Johansdotter 1862-10-26 M Herman Skrammestad Torpare Johannes Strand Anna Johansdotter 1865-06-11 M Otto Söder Skrammestad Torpare Johannes Andersson Strand Anna Johansdotter 1867-10-08 M dødføtt Söder Skrammestad Torpare Johannes Strand Anna Johansdotter Dödfödd gosse Dersom du er interessert, gjør jeg gjerne noen oppslag for deg etter ferien, for å se om vi kan finne hvor Johannes Strand VIRKELIG kom fra. Det bodde foressten flere Andersson Strand på Skrämmestad, mulig brødre av Johannes. Men, jeg må nok be deg vente til i beg. av august. Send meg evt. en mail da, så skal vi se! Laila (også med noen strø-slekt på Skrammestad).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tom Erik Huus

Takker for respons. Selvfølgelig er jeg interessert i å finne ut mer om Johannes og evt hvor det ble av barna. Har noen opplysninger i forbindelse med at hans dtr. Ida gifter seg. Der står det om Johannes slik Strand,Skramstad,Gamleby,Vesterviks komun Kalmar län. mvh Tom

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tom Erik Huus

Hei som sagt så er jeg imteressert i flere opplysninger om Johannes. Men jeg finner ikke din e-mail adresse mvh Tom

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei på deg, Tom Erik!!! Har du aldri prøvd å søke på f.eks. Google??? Jeg legger helst ikke igjen adr. på sånne sider lenger, har ca 100 reklame/spam i døgnet.... grumph! hehe! Men, nå husker jeg deg ett par dager, så skal vi se ;oDTror forøvrig at fam. din er fra andre steder enn Naverstad...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.