Gå til innhold
Arkivverket

[#9771] Til Tom Erik Huus, Råholt, Naverstad familie


Gjest Laila N. Christiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Laila N. Christiansen

Hei Tom Erik! Tillater meg å lage nytt innlegg, da jo det opprinnelige ikke har slik med dette å gjøre.Dette er Strand-barna på Skrämmestad: Fra Familysearch: Severin JONSSON Christening: 28 Jan 1859 Naverstad, Goteborg Och Bohus, Sweden Father: Johannes STRAND Mother: Anna JOHANSDRIda Amanda JONSSON Christening: 28 Dec 1860 Naverstad, Goteborg Och Bohus, Sweden Father: Johannes STRAND Mother: Anna JOHANSDRFra Släktdata: (dato her er fødselsdato, åååå-mm-dd 1854-12-11 M Karl Edvard Skrammestad Johannes Andersson Anna Johansdotter 1857-06-23 M Alexander Julius S. Skrammestad Johannes Andersson Strand Anna Johansdotter 1862-10-26 M Herman Skrammestad Torpare Johannes Strand Anna Johansdotter 1865-06-11 M Otto Söder Skrammestad Torpare Johannes Andersson Strand Anna Johansdotter 1867-10-08 M dødføtt Söder Skrammestad Torpare Johannes Strand Anna Johansdotter Dödfödd gosse Dersom du er interessert, gjør jeg gjerne noen oppslag for deg etter ferien, for å se om vi kan finne hvor Johannes Strand VIRKELIG kom fra. Det bodde foressten flere Andersson Strand på Skrämmestad, mulig brødre av Johannes. Men, jeg må nok be deg vente til i beg. av august. Send meg evt. en mail da, så skal vi se! Laila (også med noen strø-slekt på Skrammestad).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Erik Huus

Takker for respons. Selvfølgelig er jeg interessert i å finne ut mer om Johannes og evt hvor det ble av barna. Har noen opplysninger i forbindelse med at hans dtr. Ida gifter seg. Der står det om Johannes slik Strand,Skramstad,Gamleby,Vesterviks komun Kalmar län. mvh Tom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Tom Erik Huus

Hei som sagt så er jeg imteressert i flere opplysninger om Johannes. Men jeg finner ikke din e-mail adresse mvh Tom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei på deg, Tom Erik!!! Har du aldri prøvd å søke på f.eks. Google??? Jeg legger helst ikke igjen adr. på sånne sider lenger, har ca 100 reklame/spam i døgnet.... grumph! hehe! Men, nå husker jeg deg ett par dager, så skal vi se ;oDTror forøvrig at fam. din er fra andre steder enn Naverstad...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.