Gå til innhold
Arkivverket

[#9802] Ingvald Berg - mogeleg bigamist Noreg/Canada - kven var han?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

I 1918 vart enkja Carrie Tang Evanson gift i Morden, Alberta, Canada med ein Ingvald Berg. Dei fekk to born i lag, [redaktøren har fjernet opplysninger om personer født etter 1904] Ikkje lenge etter forsvann Ingvald, utan at nokon veit kvar han tok vegen! Carrie døydde i 1928, og borni flytte med ei moster til Portland, OR og vart oppalne der.Det går rykte i familien i Amerika om at Ingvald Berg hadde vore gift før, i Noreg, og at han, utan å skilja seg frå første kona si, utvandra til Canada og gifte seg att med Carrie.Folketeljingi for Noreg inneheld eit titals personar med namn Ingvald Berg som godt kan høve som mannen til Carrie i Canada, men det er umogeleg for meg å seia kven det eventuelt kan vera. Er det nokon som har tips å koma med?På førehand tusen takk for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

WOOPS: Ein liten feil sneik seg inn i føregåande innlegg: Det var i Holden, Alberta denne vigsli fann stad i 1918 og dei to borni vart fødde i 1919 og 1920!Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Nina Møller Nordby

HAr du funnet ut noe mer om denne Ingvald? Hvor gammel var han? Det er ingen Ingvald Berg som er noen kandidat i emigrantlistene.Her er en syltynn trå.... en Ingvald Berg fra Sandefjord Lenke hvis mor heter Emma (som er mellomnavnet til hans datter). Du får sjekke ham opp. Men det kan jo hende at det er en helt annen Ingvald som kommer fra en gård som heter Berg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Kun 1 Ingvald Berg emigrerte 30/4 1902 fra Trondheim til Minn.MInn., men han var 11 år og hele familien reiste. Har ikke prøvet noen som helst annen variasjon av navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Nina og Berit for gode forlag til kven denne Ingvald Berg kan ha vore.Eg har diverre ikkje funne ut noko som helst meir om denne karen i Canada. Eg må tilstå at eg står litt ''fast'' her. Dotteri Ruby Emma lever framleis i Oregon, men ho veit ikkje noko meir, og det lever ingen andre i dag som veit noko om denne karen. Då er det ikkje so godt å vita kvar ein skal leita... Kanskje eg skulle freista ei etterlysing på Norway-lista til Rootsweb?Nok ein gong, hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Alder hade vært helt topp da!! Det emigrerte en Ingvald 2 ganger til Dakota (før og etter 1920). Denne Ingvald var godt voksen.Det må da finnes noen papirer fra den gang de giftet seg som kan avsløre noe? Kommer du til å sjekke opp Ingvald fra Sandefjord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

En Ingvald A. Berg 47 reiste 1914 fra Kristiania og var US citizen, gift. Yrke oppgis å være General N (?) D Guard US Army og hans adresse Grand Forks S. Dakota. Den samme mann reiser også fra Kristiania i 1922, 55 år, gift, yrke nevnes ikke, den samme adresse i USA. Hans amerikanske pass sies å være utstedt i Wash. DC 1. mai 1922. Dette er nok den samme Ingvald Berg som Nina nevner i siste innlegg. Jeg fant ham på Ellis.En kontorist Ingvald Andreas Berg, født 1867, hjemmehørende på 'Stordøen', emigrerte fra Bergen 1887. Er dette også den samme??Det er ikke så mange Ingvald Berg å finne i materialet, så jeg nevner denne fordi jeg fant ham interessant. Han var altså gift i USA og reiste over dammen uten familie. Kunne han ha hatt seg et 'eventyr' i Canada??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Myhre

Går ut fra at du har sett ekteskaps recorden Lars? eller bare vet du dato og årstall ut fra annet materiale? Det pleier å være mer facts der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Nina, Astrid og Hans for nye innlegg. Eg er samd i at Ingvald A. Berg kan vera ein god ''kandidat'', og Grand Forks, ND er ikkje so langt ifrå Canada.Diverre har eg ikkje fått tak i nokon vigsleattest for Ingvald og Carrie. Ho hadde med første mann sin, Hans Evanson, vore busett nær Parkside, SK der Hans døydde i 1917. So flytte ho altso lenger vest der ho trefte Ingvald Berg og gifte seg med han i 1918. Desse opplysningane kjem til meg frå ein soneson av første ekteskapet etter intervju med ei tante på 93 år som framleis lever. Det er forresten andre ættlingar som trur at Ingvald og Carrie aldri vart gifte, men berre ''levde i lag''...! Og var det ikkje for dødsattesten til sonen Amos, so hadde me ikkje eingong visst førenamnet til far hans!Det er vanskeleg å følgja opp nokon særskild ''kandidat'' so lenge me er so usikre på kven Ingvald Berg var...! Men eg vonar at fleire opplysningar kan dukka opp.Nok ein gong hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Jeg kom over denne på Ancestry, men har ikke tilgang. Kanskje noen andre har:'..To access these matches for Ingwald Berg in Polk's 1923-24 Alaska-Yukon gazetteer and business directory , you need to sign up for the Family & Local Histories....'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.