Gå til innhold
Arkivverket

[#9806] kirkebok for Flakstad, Nordland 1858


Gjest kjell-Erik Andal
 Del

Recommended Posts

Gjest kjell-Erik Andal

Er det noen som har kirkebok for Flakstad 1858? ville noen være brydd med å se på 17 Jan 1858, hvor min tipp giftet seg, John Ingebrigtsen og Martha Marie Olsdtr. står hennes foreldre oppført der? og hvor hun er fra. Har alle kirkebøkene for Flakstad, men selvsagt fra 1859 og oppover.Takknemlig for hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro Berit Sternang

Eg kan desverre ikkje hjelpe deg med kyrkjebøkene. Men i 1865 står ho med fødestad Sogn, i 1875 med Vikør S. Trur dette skal vera Vigøren i Vik i Sogn, meinar eg såg Vigøreen som skuledist. og som gardsnavn under Vik. Dette har eg vore borti tidlegare, at personar som kjem frå ein annan del av landet blir reg. med lokalt stadnavn som Prgj. mvh Gro Berit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjell-Erik Andal

Ja, det hva også jeg mente, men så er det et sted i Hordaland som heter Vikør i Kvam så jeg blir helt forvirret av alt dette, men skal sjekke i Sogn KE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Kjell-Erik Andal

Takk for info, det var Vik i Sogn, og hun hadde dratt til Balestrand for å jobbe, og derfra til Vefsn.Kjell-Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.