Gå til innhold
Arkivverket

[#9838] Thor Thorsen Eeg i Wittrup-slekta


Gjest Aase R.Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R.Sæther

Thor Thorsen Eeg vart gift 28.09.1776 med Dorte Olsdtr Wittrup i Gloppen (dotter til Ola Akselson Røraas og Maren Kristendtr Wittrup). Han døydde i Gloppen i 1790, og etter alder ved død skal han vere f. ca 1727.Men kvar er han fødd? Og kven er foreldra hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Maren var dotter til Kristen Didrikson Wittrup (ca1660 - 1726) og Dorte Eriksdtr Rygg (ca1665 - 1704).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Aase R.Sæther

Sidan det er sommar og mange sikkert har vore bortreist på ferie, prøver eg å løfte denne opp igjen.Folketellinga 1801 viser meg at der då er 27 gardar i landet med namnet Eeg, så eg har ikkje akkurat nokon tydeleg stad å starte leitinga.Eg har også prøvd diverse søk på Google etc, men dei fleste artiklane eg får i retur handlar om ElektroEncefaloGrafi (EEG) ;-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
Gjest Aase R Sæther

Eg tek oppatt ei riktig gammal sak her:Etter å ha sett vigsla i skanna kyrkjebøker ser eg at Thor var enkjemann. Eg kastar då augo mine på desse 4 dåpsinnførslene i Bergen:[url="http://www.digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=52&filnamn=dp12011668&gardpostnr=23862&personpostnr=69833&merk=69833#ovre>Lenke Lenke Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.