Gå til innhold
Arkivverket

[#9842] Ole Brudvik i Bergen på 1700tallet


Gjest Gurli Heimsbakk
 Del

Recommended Posts

Gjest Gurli Heimsbakk

Så nøstet det seg litt videre på stammen min da - tror jeg forhåpentligvis - Bakover fra Joseph Theting gm Dorthe Christina Bierck (g1805) det jeg har bakover er - Joseph Andersen Teting ungkarl matros gifter seg med Ahlida Larsdatter Lund 1778 - hennes slekt: Lars Siursen gm Marthe Olsdatter Brudvik (Ahlida ble f 1763) Marthes foreldre Ole Anderssen Bruvik og Allid/Alidts/Alidt Rasmusdatter - her finner jeg ikke Marthe....... er jeg på rett spor tro???? mulig foreldre til Ole B igjen er: Anders P.landssoldat gm Maren Johannisdatter de fikk en Ole dpt 20/3-1714........... Er jeg på villspor???? Takker for all mulig hjelp!! MVH, Gurli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Ungkar Ole Andersen Brudvik (Bruvik) giftet seg i 1732 i Haus med piken Alit Rasmusdatter Nedste Mjelde (født 1711). De bodde på gården Søre Veset i 1733 da datteren Marthe ble døpt. Senere har de flyttet vekk, nemlig til Bergen. Håper dette var til hjelp. Mvh. Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Ole Andersen Ytre Bruvik f. 1705, som sønn av Anders Iversen Bruvik f. ca 1678 og kona Marta Olsdtr. Hekland (gifte i Haus i 1701) Johanna var født i 1708 og ikke i 1711 som jeg kom i skade for å skrive. Faren var Rasmus Nedste Mjelde og mora var Johanna Pedersdatter Nedste Mjelde (ca. 1670-1747) Mvh. Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurli Heimsbakk

Hei!! Takker - dette var masse nytt!! Det var vel Alit som var fdt 17o8 ikke moren Johanna?? Vel takker igjen!!! (Hvor er Haus???? - ikke lokal kjent i det heletatt - så det kan jo vre ett latterlig sprsmål..... :-) MVH, Gurli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Gamle Haus låg på båe sider av Sørfjorden/Veafjorden som går på sør- og austsida av Osterøy nord for Bergen. Det låg med andre ord austafor Hamre/Hammer.I dag er gamle Haus delt mellom kommunane Osterøy, Bergen og Vaksdal. Bruvik-gardane ligg på sjølve Osterøya og høyrer i dag, så vidt eg veit, til Vaksdal kommune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hatvik

Hau var eigen kommune frå 1837 til 1964, og eit eige prestegjeld frå mellomalderen av. Sjølve Haus ligg på sørsida av Osterøy - midt imot Arna, som òg høyrde til Haus kommune tidlegare (som Bjørn Davidsen nemner).Soknene Ytre Arna [også kalla Elvæ] og Indre Arna [Arna] skilde lag med Haus og Osterøy i 1964, utgjorde Arna kommune fram til 1972, då Arna vart 'slukt' av Bergen kommune; - saman med dei andre grannekommunane Fana, Laksevåg og Åsane. Arna er i dag ein bydel i Stor-Bergen. Sjølve Haus med soknene Haus og Gjerstad gjekk opp i den nye kommunen, Osterøy; saman med dei delene av dei gamle herada Hamre, Hosanger og Bruvik [brudvik} som ligg på sjølve Osterøya.Bruvik- eller Brudvik var eit sokn under Haus til 1868 (?), då B. vart skilt ut som både eigen kommune og prestegjeld. Fastlandsdelen av Bruvik utgjer etter 1964 størstedelen av noverande Vaksdal kommune.Så langt lokalhistorie- og geografi for Indre Nordhordland. I hovudsak skal det ovanforståande vera rett, men eg ser ikkje bort frå at eg kan ha bomma på eitt- og anna undervegs. Og i så fall er eg viss på einkvan (til dømes ein Ostring) vil retta meg og føreta påkravd korrigering.Mvh., Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Det går litt fort i svingene av og til! Jeg mente selvfølgelig at det var Alit som var født i 1708. Bruvik hører idag til Osterøy kommune og ikke Vaksdal. Du skal få en annen slektsopplysning av meg: Anders Iversen Ytre Bruvik sine foreldre var Iver Bruvik (død før 1691) og kona Brita Olsdatter Bruvik (cirka 1630-1717). Brita giftet seg opp igjen før 1701 med Jacob Jonsen (ca. 1660-1740). I 1701 manntallet bor Anders hos stefaren Jacob Jonsen på Bruvik.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurli Heimsbakk

:-) Her ble det jo mange gode nyheter og ta med seg tilslutt, både på det geografiske og slektshistoriske tusen takk alle sammen!!MVH, Gurli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Ikkje for å vere pirkete, men etter det eg kan sjå i kartboka til BT frå 2000, høyrer nordaustre luten av Osterøya (på vestsida av Vedafjorden) til Vaksdal kommune. Dei nørste gardane der har jamvel fått vegutløysing med bru over fjorden ved Stamnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg sikta ikkje til det du skreiv, Kenneth, men til det Terje Hatvik skreiv, for han tok heile Osterøya inn under Osterøy kommune. Sjølve garden Bruvik ligg i følgje kartet, som du skreiv, no i Osterøy kommune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.