Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Elisabeth Aarseth Langholm

[#9847] Hole og Viddal i Møre , var Peder Viddal gift 2 ganger ?

Recommended Posts

Randi Simonsdatter Hole f 1839 var gm Peder Viddal fra Viddal,Br ? Jeg finner en Peder Knutsson Viddal som passer i alder f 1838, men han var gm med Brit RørstadEr der noen der ute som har kjennskap til om denne Peder Viddal var gift 2 ganger ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Bjerke

Det ser ut til at du har opplysningene dine fra Hjørundfjordboka, så da hjelper det ikke mye å slå opp der. Men på Familysearch finner jeg Randi Simonsdatter og Peder Knutsson gift i Ålesund i 1882. Hvis dette er de samme, og det er vel ikke usannsynlig siden Hjørundfjordboka forteller at Randi var hos ei søster i Ålesund i 1882, er ihvertfall patronymene sammenfallende. Synd at henvisningene til Viddal i Hjørundfjordboka ikke matcher.Randi er søster av min kones tippoldemor, som overtok Simagarden på Hole.Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei RuneMail meg gjerne privatMvh Elisabeth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.