Gå til innhold
Arkivverket

[#9847] Hole og Viddal i Møre , var Peder Viddal gift 2 ganger ?


Gjest Elisabeth Aarseth Langholm
 Del

Recommended Posts

Gjest Elisabeth Aarseth Langholm

Randi Simonsdatter Hole f 1839 var gm Peder Viddal fra Viddal,Br ? Jeg finner en Peder Knutsson Viddal som passer i alder f 1838, men han var gm med Brit RørstadEr der noen der ute som har kjennskap til om denne Peder Viddal var gift 2 ganger ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bjerke

Det ser ut til at du har opplysningene dine fra Hjørundfjordboka, så da hjelper det ikke mye å slå opp der. Men på Familysearch finner jeg Randi Simonsdatter og Peder Knutsson gift i Ålesund i 1882. Hvis dette er de samme, og det er vel ikke usannsynlig siden Hjørundfjordboka forteller at Randi var hos ei søster i Ålesund i 1882, er ihvertfall patronymene sammenfallende. Synd at henvisningene til Viddal i Hjørundfjordboka ikke matcher.Randi er søster av min kones tippoldemor, som overtok Simagarden på Hole.Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.