Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Gurli Heimsbakk

[#9863] Theting i Bergen

Recommended Posts

Gjest Gurli Heimsbakk

Siden det gikk så bra og få hjelp med Bergen slekt her tenkte jeg skulle spørre om en ting til - Denne Theting i innlegg 9842 : Bakover på han - dette vet jeg Joseph (Andreas(sen)) Theting gm Ahlida L. Lund Har ikke funnet han som født eller noen foreldre - var Theting ikke fra Bergen??? All hjelp er veldig bra :-)MVH, Gurli

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Matros Joseph Andersen Theting (gravlagt St.J. des. 1795, 44 år gammel) g. 25.11.1778 med Ahlida Larsdtr. Lund.Matroser i Bergen 1754-1800: 'Joseph Andersen Teting f.1752 i Bergen, gift, innrullert 30.10.1773. Faret 1 aar tilforn paa Holl. 1778. 2 Reiser paa Holl. og 1 Reiser paa Frankrig. 1779.'Har ikke funnet Joseph født i Bergen denne gangen heller - litt pussig, siden han skal være født her!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gurli Heimsbakk

Hei Heidi!Jeg vet jeg har spurt før om disse - men man må jo prøve seg igjen :-) Theting hvor kommer navnet fra egentlig tro??? Mystisk!!Takk for at du prøver igjen!!MVH, Gurli

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.