Gå til innhold
Arkivverket

[#9863] Theting i Bergen


Gjest Gurli Heimsbakk
 Del

Recommended Posts

Gjest Gurli Heimsbakk

Siden det gikk så bra og få hjelp med Bergen slekt her tenkte jeg skulle spørre om en ting til - Denne Theting i innlegg 9842 : Bakover på han - dette vet jeg Joseph (Andreas(sen)) Theting gm Ahlida L. Lund Har ikke funnet han som født eller noen foreldre - var Theting ikke fra Bergen??? All hjelp er veldig bra :-)MVH, Gurli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Matros Joseph Andersen Theting (gravlagt St.J. des. 1795, 44 år gammel) g. 25.11.1778 med Ahlida Larsdtr. Lund.Matroser i Bergen 1754-1800: 'Joseph Andersen Teting f.1752 i Bergen, gift, innrullert 30.10.1773. Faret 1 aar tilforn paa Holl. 1778. 2 Reiser paa Holl. og 1 Reiser paa Frankrig. 1779.'Har ikke funnet Joseph født i Bergen denne gangen heller - litt pussig, siden han skal være født her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurli Heimsbakk

Hei Heidi!Jeg vet jeg har spurt før om disse - men man må jo prøve seg igjen :-) Theting hvor kommer navnet fra egentlig tro??? Mystisk!!Takk for at du prøver igjen!!MVH, Gurli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.