Gå til innhold
Arkivverket

[#9901] Luster BB, band 5.


Gjest Terje Hagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Hagen

Hei Lars.Til min store overraskelse så oppdaga eg ei familiebeskrivelse av han Lars Andersson d.y. ”Myklemyr” Dagsgaardsødegaard, døypt 1798 og som d. i Undredal 1841. Der nevner du at Lars vart g. 1841 med ei Mildrid Pedersdtr. Underdal. Mildrid vart attegift 1842 i Undredal med Endre Lasseson, dette står i band nr. 5, side 6.Eg har alltid forstått det slik at ho Mildrid kom til Teigen i Vindedal som hushjelp hos han Endre Lasseson då hadde ho med seg borsonen sin, Ole Hallsteinson Underdal og vart gift med han Endre Lasseson Teigen, kanskje dei vart gift i Undredal sia eg ikkje finn dei gifte i Lærdal.Det skal nemnast at brorsonen til ho Mildrid vart g. med dotter til han Endre Lasseson, ho Kari frå Endre sitt fyrste ekteskap.Elles nevner du at foreldra til han Endre var Lasse Mortenson og Kari Trondsdtr. frå Kaupanger. I fylkesarkivet sine basar under ekteskap er ho nevnt Torsdtr.. Det hadde vore fint om ein kunne stadfeste om det er Trond eller Tor sia eg er gifte med tippoldebarnet av Kari Lassesdtr. og Ole Hallsteinson.Mvh Terje Hagen, Årdalstangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hagen

Ein feil har sneke seg inn her, det skal sjølvsagt være Kari Endresdtr. og Ole Hallsteinson.Mvh Terje Hagen, Årdalstangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Gode Terje,Eg oppdaga ikkje meldingi di før i ettermiddag!Det ser ut til at kona til Lasse Mortenson heitte Kari Thorsdotter og ikkje Trondsdotter. Eg reknar med at det var ho som vart døypt i Sogndal 11.4.1763 som dotter av Thor Endreson og Anna Henriksdotter på Kaupanger. Eg seier meg lei for feilen i band V.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.