Gå til innhold
Arkivverket

[#9920] Ådalsboka


Gjest Marianne Hella
 Del

Recommended Posts

Gjest Marianne Hella

Er det noen som har bygdeboka/bøkene for Ådalen i Buskerud å selge? Boka er skrevet i to deler, begge forfatterne heter Hegna, mener den eldste er skrevet av Hans Hegna. Det finnes en gammel utgave der bare den eldste delen er med, og så den nyere der man har føyd til en ny del. Jeg er interessert uansett hvilken utgave man har. Ta kontakt med meg på mari-he2@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Terje Pettersen

Hei! Vet ikke om det er denne du mener. Fant den på bokhulen.no: HEGNA, HANS Ådal 1814-1914. Et hundreårs skrift Drammen 1957 - 167 s Kr 120,- Mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Hella

Tusen takk, Terje!!! Nå har jeg vært inne og bestilt den. Jeg har lett etter den i antikvariater i årevis og er MEEEEGET takknemlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Hella

Dessverre viste det seg at Bokhulen ikke hadde oppdatert databasen, og boka fantes ikke der mer. :(Så hvis noen kjenner til denne boka og har lyst til å selge den til meg, ta kontakt!!Evt vurderer jeg å lage en liten 'kampanje' for å få den opptrykt på nytt. Er det noen som vet hvordan det kan gjøres....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Hella

Dessverre er jeg grådig og vil EIE! Jeg kjenner noen som har boka, så jeg kan jo låne den der, men dette er den eneste bygdeboka fra min hjembygd, og jeg ville gjerne ha den selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.