Gå til innhold
Arkivverket

[#9925] Skifter for Tronheim - linker????


Gjest Bjørg Rudlang
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørg Rudlang

På DIS-Norges sider finnes det linker til en masse skifter for Trondheim. Jeg har forsøkt å gå inn på disse, men får ingenting opp. Er disse flyttet?Bjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Asle Jonassen

Innholdsfortegnelsene til Trondheimsskiftene som Eirik Strøm har publisert på sin side, er fremdeles tilgjengelige.Hvilken nettleser bruker du?? Her er systemkravene for bruk av sidene til Eirik Strøm (Hentet fra startsiden til Eirik Strøms nettsted):'Nettstedet er konstruert for lesing i Netscape 4.x på Macintosh, men burde også nå gå greit i Internet Explorer 5,x for Windows. Netscape 6.x, Internet Explorer for Macintosh og iCab greier ikke å vise det sekundære sidemenysystemet'.Mvh Asle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Rudlang

Takk for svar. Da vet jeg i hvertfall at sidene er der. Jeg bruker Internet Explorer 6.0. Men i det siste har jeg hatt flere problemer, så jeg tror det har blitt noe krøll med oppsettet. Jeg får ta en ordentlig gjennomgang.Hilsen Bjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.