Gå til innhold
Arkivverket

[#9972] Gunnar Torgeirsen & Ingebor Narvesdatter, Sund, Sigdal, Buskerud, bef 1600.


Gjest Vidar Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Vidar Larsen

Hi Odd. Thanks for information. This brings two sides of my family together after some 400 years. It looks as if a marriage in 1940s brought together two people who descended from Sigrid and Bergit Gundersdatters respectively. (This is of cause based on the normal uncertainty associated with these long and twisted genealogical links). Thanks again Mvh Vidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Erling Diesen

Jeg har studert innleggene i denne saken. Jeg har også vært inne på hjemmesidene til Gro Øverby og på Familysearch. Så vidt jeg kan se var Gullik Simonsen Bakke, f. 1544, gift to ganger. Først med Signe Gunnarsdatter, f. 1547. Det var med henne han hadde sju barn, bl.a. Gunhild Gulliksdatter, f. 1570.(Min 10 x tippoldemor). Deretter ser det ut til at han var gift med en med nesten samme navn, Sigrid Gunnarsdatter, f. 1577. Av Familysearch går det ikke fram om han hadde noen barn med henne. Jeg er selvfølgelig klar over at denne kilden kan være usikker. Kan dette stemme, eller er jeg helt på jordet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.