Gå til innhold
Arkivverket

[#9982] Carl og Jacobine Andersen, Larvik


Gjest Marianne I. Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Marianne I. Hansen

Jeg er på leting etter etterslektene til barna til Carl og Jacobine,for å på denne måten kanskje finne ut om min tippoldemor Amalie som reiste til Chicago. Da jeg har prøvd alt annet.Folketelling for 1900 i Larvik bodde denne familien i Jægerborgsgt.24b. Carl Andersen f. 1841 i Sverige, brødkjører Jacobine f. 1880 Anna f. 1880, Karoline f. 1883, Jenny f. 1885, Alfred f. 1888, Johan f. 1889, Asta f. 1897.Håper noen kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei Marianne! Hvor kommer denne familien inn i forhold til Amalie? Reiste noen av dem til USA? Og, jeg regner med at Jacobine var f. 1857, ikke 1880....Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

På biblioteket i Larvik finnes det en del kommunale manntall fra begynnelsen av 1900-tallet og fram til etter 2. verdenskrig. Kanskje en tur til Larvik for å kikke på dem hadde lønt seg? Nå forsvinner vel bommen på E18 i Eidanger også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne I.Hansen

HeisannTusen takk for opplysningen, da skal jeg prøve det er av dagene. Bommen ble stengt i dag kl 13.00, men jeg har alderi trengt å kjøre gjennom der, så nå blir det vel roligere her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.