Gå til innhold
Arkivverket

[#10005] Mogens Leene 1565-1640 Ringsaker


Gjest Else Kari Ulven Vilhelmsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Nedrud

Til Thor (19)Jeg kunne godt tenkt meg en kopi av basen over alle disse etterkommerne. Om det er mulig ville jeg sette stor pris på en slik fil. Den kan i så fall sendes til runened (at) online (dot) no.Med vennlig hilsen Rune Nedrud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Davidsen

Hans, dette er hva jeg har. Georgine Olsdatter Kylstad, min oldemor. Fødd 2 jan 1842, Vang, Hedmark. Døpt 3 jun 1842, Vang Kirke. Død 20 apr 1916, Hamar. Begravet 27 apr 1916, Hamar. Far Ole Jensen. Mor Mette Olsdatter. Georgine ble fødd før Ole og Mette ble gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Myhre

OK, og gift 1868 med Andreas Olsen, barn: Johanna Maria, Martinus, Helge, Anna Olava. Grunnen til at jeg spurte er at du skrev Georgine Senstad. Hun har ikke noe med Senstad på Nes å gjøre så jeg skjønte ikke hvem du siktet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Davidsen

Du har selvsagt rett Hans. Det var oldefar Andreas Olsens far, Ole Amundsen, som var fra Senstad, ikke Georgine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.