Gå til innhold
Arkivverket

[#10010] Søk i hele landet


Gjest Bodil Aakvik Grønli
 Del

Recommended Posts

Gjest Bodil Aakvik Grønli

Kva gjer eg feil? Kvar gong eg får opp liste med frekvens trykkjer eg på talet, men får til svar t.d.'feil parameter fornamn' eller 'feil parameter gardsnamn'. Eg kjem aldri vidare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Då er det truleg innstillinga av nettlesaren din. Eg har vore borti problemet før, men eg hugsar skam og sei ikkje kva som gjorde det. Kanskje nokon andre gjer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Per Arne Nerseth

Jeg har også observert dette nå de siste dagene (første gang for et par ukers tid siden eller så). Og jeg har siste versjon av IE (6.0.2600), sammen med Windows XP. Har hatt dette installert et halvt år eller så. Det virket bra tidligere. Når jeg nå prøver f.eks. med Fornavn er lik 'Peder' og Etternavn børjar på 'Ols' går det bra med 'Peder', men etter 'Ols' kommer det bare opp en kryptisk melding 'feil' i første linje etter overskriften og ikke noe mer. (Prøvde både 1801 og 1865 nå nettopp.) (Den eneste forskjellen kan være at jeg har oppgradert firewall'en min fra ZoneAlarm til ZoneAlarm Pro, men jeg husker ikke om problemet startet samtidig med dette. Er det noen 'cookies' ute og går, eller?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Kva som skjer med firewalls av forskejllige typar veit eg ikkje, og, for å sei det som det er, vil eg ikkje vita. Men cookies må du tillata og firewalls kan klara å gjera mykje ugreie for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.